Na tej stronie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z dokonywaniem zakupów w naszym sklepie.

Koszty wysyłki

Koszty wysyłki są uzależnione od formy płatności. Ze względu na fakt, że większość naszych dostawców felg może wysłać towar na własny koszt bezpośrednio do Państwa, w cenach ustalanych w naszym sklepie taki koszt także nie jest doliczany i dostawa jest dla Państwa darmowa. Wystarczy wybrać formę płatności przelewem bankowym.

Opcja "płatność za pobraniem" wymusza na nas wysyłkę towaru na nasz koszt, zleconym przez nas transportem. W takim przypadku jesteśmy zmuszeni do ceny kompletu felg doliczyć opłatę transportową (obecnie 60 zł), która przynajmniej w części pokrywa dodatkowe koszty. W niektórych przypadkach "pobranie" wymusza także, by towar dotarł najpierw do nas, byśmy nakleili własne listy przewozowe i dopiero wtedy przesyłamy na wskazany adres dostawy.  Wiąże się to z wydłużeniem czasu realizacji zamówienia oraz większą ilością przesyłek kurierskich.

Dlatego zachęcamy do opłacania zamówień "z góry" na konto bankowe w ING, BNP Paribas lub mBank.

Czas wysyłki

Oferowane przez nas felgi znajdują się fizycznie na wielu magazynach krajowych jak i producentów czy hurtowników niemieckich lub włoskich. Orientacyjny czas realizacji - zależny od fizycznej lokalizacji towaru - podajemy w kolumnie "wysyłka" przy każdym rozmiarze.

Wysyłka 1-2 lub 2-3 dni oznacza magazyn krajowy;

czas podawany w przedziałach od 4 do 8 dni to magazyny niemieckie;

ok. 14 dni to magazyny producenta we Włoszech.

W przypadku towaru aktualnie niedostępnego nie mamy możliwości ustalenia terminu jego osiągalności.